Wednesday, January 30, 2013

5 comments:

  1. اما هوشمند سازی ساختمان و خانه هوشمند چیست؟ در صنعت هوشمند سازی ساختمان همیشه پیشرفت رو به جلو با سرعت قابل قبولی ادامه دارد. این باعث می شود تا افرادی که از این نوع سیستم ها استفاده می کنند درون ساختمان و خانه هوشمند خود بیش از پیش احساس آرامش و امنیت داشته باشند.
    سیستم های هوشمند سازی ساختمان این امکان را به همراه می آورند تا با پیاده سازی آن ها زندگی افراد به ایدآل ها نزدیک شود. خانه ای که مانند یک خدمتکار تمام سعی و تلاش خود را می کند تا بیشترین خدمت را برای فرد انجام دهد و بیشترین لذت را از داشتن آن به دست آورد.
    یک ساختمان هوشمند ساختمانی است که در بر دارنده محیطی پویا و مقرون به صرفه به وسیله یک پارچه کردن چهار عنصر اصلی یعنی سامانه‌ها، ساختار، سرویس‌ها، مدیریت و رابطه میان ان‌ها است. به عبارت دیگر ساختمان هوشمند ساختمانی است که کلیه اجزای داخلی ان به واسطه‌ای یک پارچه و ایجاد منطقی سازگار با محیط در تعامل با یکدیگرند.
    از طریق هوشمندسازی ساختمان که یکی از علوم جدیدی است و با استفاده ازهوشمند سازی ساختمان آموزش هوشمند سازی ساختمان و فراگیری روش های مختلف پیاده سازی تجهیزات این حوزه می توان در این عرصه بسیار موفق بود. از آن جایی که افراد امروزه به دنیال آسایش، آرامش و امنیت بیشتر هستند. بنابریان یک سیستم خانه هوشمند طرفداران فراوان خود را خواهد داشت.اما هوشمند سازی ساختمان و خانه هوشمند چیست؟ در صنعت هوشمند سازی ساختمان همیشه پیشرفت رو به جلو با سرعت قابل قبولی ادامه دارد. این باعث می شود تا افرادی که از این نوع سیستم ها استفاده می کنند درون ساختمان و خانه هوشمند خود بیش از پیش احساس آرامش و امنیت داشته باشند.
    سیستم های هوشمند سازی ساختمان این امکان را به همراه می آورند تا با پیاده سازی آن ها زندگی افراد به ایدآل ها نزدیک شود. خانه ای که مانند یک خدمتکار تمام سعی و تلاش خود را می کند تا بیشترین خدمت را برای فرد انجام دهد و بیشترین لذت را از داشتن آن به دست آورد. برای اطلاعات بیشتر به خانه هوشمند آرتین مرجعه نمایید.

    ReplyDelete
  2. لوله و اتصالات پنج لایه از آن جایی که هزینه ساختمان زیاد تمام می شود و در مقابل طول عمر ساختمان و تجهیزات آن نیز برای ما اهمیت دارد باید از تجهیزات مناسب، مقاوم و با کیفیت بالا استفاده کرد. در این میان انتخاب لوله پنج لایه بسیار به این مورد کمک می کند. از طرفی نصب آن نیز راحت است و لوله کش در زمان نصب با مشکل روبرو نمی شود. بعد از انتخاب لوله پنج لایه باید برای در هنگام نصب از لوله و اتصالات پنج لایهدر کنار هم استفاده شود. برای اطلاعات بیشتر در مورد لوله کشی آب با استفاده از روش کلکتوری و لوله پنج لایه به اینجا مراجعه نمایید.
    بوشن جوشی
    اتصالاتی آهنی یا با نام انگلیسی FITTING است. بوشن به عنوان رابط ، انشعاب دهنده ، تقسیم کننده ، متصل کننده، تغییر دهنده مسیرحرکت لوله ، کاهنده سایز و انسداد کننده و... برای عبور سیالات مایع و گازی مورد استفاده قرارمی گیرد. بوشن نوعی اتصال که هم به صورت مساوی و هم به صورت تبدیلی می باشد که هر دو سمت آن دارای دنده مادگی است. برای اطلاعات بیشتر در این مورد می توانید به سایت گروه صنعتی آلفا مراجعه کنید.
    بوشن و اتصالات جوشی سفید گالوانیزه ، اتصالات آهنی یا با نام انگلیسی FITTING که به عنوان رابط ، انشعاب دهنده ، تقسیم کننده ، متصل کننده، تغییر دهنده مسیر حرکت لوله ، کاهنده سایز و انسداد کننده و... برای عبور سیالات مایع و گازی مورد استفاده قرارمیگیرد.
    بوشن نوعی اتصال که هم به صورت مساوی و هم به صورت تبدیلی می باشد که هر دو سمت آن دارای دنده مادگی است. اتصالات جوشی چیست
    اتصالاتی که برای استفاده در خط لوله باید آنها را به لوله جوش داد.
    انواع اتصالات جوشی
    اتصالات جوشی بر حسب موقعیت قطعات متصل شونده به یکدیگر به صورت زیر دسته بندی می شوند.
    اتصال لب به لب
    اتصال روی هم
    اتصال سپری
    اتصال گوشه گونیا
    اتصال پیشانی

    ReplyDelete
  3. زالو به عربی « عَلَق » و از نرم‌تنان آبزی است که در شالیزارها و مرداب زندگی می‌کند. جانورشناسان تا کنون ۶۵۰ نوع زالو را شناسایی کرده‌اند که برخی از انواع زالو بسیار سمی وخطرناک هستند و بعضی از انواع زالوها مفید و آثار درمانی ارزنده‌ای دارند که ما در این مقاله به آنها اشاره می‌کنیم. در حال حاضر به دلیل استقبال افراد برای جنبه های درمانی آن بسیار رونق گرفته است. خاصیت درمانی زالو در بزاق دهان اواست که ماده ضد انعقاد خون به نام هیرودین است و موجب رقیق شدن خون و باز شدن گرفتگی رگها و در نتیجه افزایش خون‌رسانی به مغز و بدن می‌شود. به عقیده بعضی کارشناسان ۱۰۰ نوع ماده ویژه بااثرات درمانی گوناگون توسط زالو در خون ترشح می‌شود و مورد توجه پزشکان و جراحان قرار گرفته است و در اروپا و آمریکا در موارد گرفتگی رگهای قلب، گرافتهای پوستی و زیبایی پوست و جراحی قلب و پیوند اعضا و تقویت سیستم دفاعی بدن از آن استفاده می‌شود. علاوه بر این ها روغن زالو نیز دارای خواص فراوانی است. روغن زالو را برای ماساژ و تقویت عضلات می توان به کاربرد پرورش زالو بر روی صورت برای پر کردن صورت مورد استفاده قرار می گیرد. بزرگ کردن گونه ها . بزرگ کردن سینه . بزرگ کردن و برجسته کردن باسن عوارض روغن زالو تا به حال دید نشده است و تاکنون عارضه یا مشکل خاصی گزارش نشده است. پس می توان از این محصول طبیعی استفاده خاص خود را داشت. برای اطلاعات بیشتر در مورد پرورش زالو در آکواریوم و اطلاعات بیشتر در مورد زالو و محصولات مرتبط به سایت شرکت کاسپین مراجعه کنید.

    ReplyDelete