Sunday, November 18, 2012

Download free driver & application for Dell Inspiron 14 N4050 Microsoft Window 7 64bit


1. Applications
              .Dell QuickSet Application here
2. Audio
              .IDT 92HD87B1 Audio Sound Driver here
3. BIOS
              .Dell Inspiron N4050 System BIOS here
4. Chipset
              .Realtk RTS5138 Card Reader Driver here
5. Communication
              .Conexant D400 External USB 56K Modem Driver here
              .D400,External USB 56K Modem Utility here
6. Mouse & Keyboards
              .Alps TouchPad Driver here
7. Network
              .Dell Wireless 1702 802.11 b/g/n, BT3.0+HS Driver here
              .Wireless 1701 Bluetooth v3.0+HS Driver here
              .Wireless WLAN 1503 Half Mini-Card Driver here
              .Dell Wireless 1701 802.11 b/g/n Driver here
8. Video
              .Dell 15r nVidia GeForce 525M Driver here
              .Digital TV Receiver DVBT-01 Driver here
              .ATI Mobility Radeon HD 6470 Driver here

10 comments:

  1. bluetooth is not working in my laptop( n4050)
    plz help me......................

    ReplyDelete
  2. Wifi and bluetooth are not working.
    ferdous376@gmail.com

    ReplyDelete
  3. Bonjour, à tous j'offre et partage des codes Free Wifi Code Orange et SFR chaque semaine pour vous connecté a internet dans toutes la france

    Mon site de partage ▄︻̷̿┻̿═━一 http://caribbeansunshine.co/


    free wifi identifiant gratuit

    ReplyDelete
  4. Dell inspiring technical support phone number dell inspiring customer service care dell driver support dell customer support phone dell customer service technical support 1-800-723-4210. The most common problems with Dell Drivers tend to be either missing Dell Sound/ Audio Drivers, Dell Webcam Drivers, Dell Wireless Drivers or Dell Printer Drivers Technical Support number 18007234210.
    Log on : http://www.dellsupporthelp247.com/
    Mail Us : support@dellsupporthelp247.com

    ReplyDelete
  5. Dell inspiring technical support phone number dell inspiring customer service care dell driver support dell customer support phone dell customer service technical support 1-800-723-4210. The most common problems with Dell Drivers tend to be either missing Dell Sound/ Audio Drivers, Dell Webcam Drivers, Dell Wireless Drivers or Dell Printer Drivers Technical Support number 18007234210.
    Log on : http://www.dellsupporthelp247.com/
    Mail Us : support@dellsupporthelp247.com

    ReplyDelete
  6. اما هوشمند سازی ساختمان و خانه هوشمند چیست؟ در صنعت هوشمند سازی ساختمان همیشه پیشرفت رو به جلو با سرعت قابل قبولی ادامه دارد. این باعث می شود تا افرادی که از این نوع سیستم ها استفاده می کنند درون ساختمان و خانه هوشمند خود بیش از پیش احساس آرامش و امنیت داشته باشند.
    سیستم های هوشمند سازی ساختمان این امکان را به همراه می آورند تا با پیاده سازی آن ها زندگی افراد به ایدآل ها نزدیک شود. خانه ای که مانند یک خدمتکار تمام سعی و تلاش خود را می کند تا بیشترین خدمت را برای فرد انجام دهد و بیشترین لذت را از داشتن آن به دست آورد.
    یک ساختمان هوشمند ساختمانی است که در بر دارنده محیطی پویا و مقرون به صرفه به وسیله یک پارچه کردن چهار عنصر اصلی یعنی سامانه‌ها، ساختار، سرویس‌ها، مدیریت و رابطه میان ان‌ها است. به عبارت دیگر ساختمان هوشمند ساختمانی است که کلیه اجزای داخلی ان به واسطه‌ای یک پارچه و ایجاد منطقی سازگار با محیط در تعامل با یکدیگرند.
    از طریق هوشمندسازی ساختمان که یکی از علوم جدیدی است و با استفاده ازهوشمند سازی ساختمان آموزش هوشمند سازی ساختمان و فراگیری روش های مختلف پیاده سازی تجهیزات این حوزه می توان در این عرصه بسیار موفق بود. از آن جایی که افراد امروزه به دنیال آسایش، آرامش و امنیت بیشتر هستند. بنابریان یک سیستم خانه هوشمند طرفداران فراوان خود را خواهد داشت.اما هوشمند سازی ساختمان و خانه هوشمند چیست؟ در صنعت هوشمند سازی ساختمان همیشه پیشرفت رو به جلو با سرعت قابل قبولی ادامه دارد. این باعث می شود تا افرادی که از این نوع سیستم ها استفاده می کنند درون ساختمان و خانه هوشمند خود بیش از پیش احساس آرامش و امنیت داشته باشند.
    سیستم های هوشمند سازی ساختمان این امکان را به همراه می آورند تا با پیاده سازی آن ها زندگی افراد به ایدآل ها نزدیک شود. خانه ای که مانند یک خدمتکار تمام سعی و تلاش خود را می کند تا بیشترین خدمت را برای فرد انجام دهد و بیشترین لذت را از داشتن آن به دست آورد. برای اطلاعات بیشتر به خانه هوشمند آرتین مرجعه نمایید.

    ReplyDelete
  7. لوله و اتصالات پنج لایه از آن جایی که هزینه ساختمان زیاد تمام می شود و در مقابل طول عمر ساختمان و تجهیزات آن نیز برای ما اهمیت دارد باید از تجهیزات مناسب، مقاوم و با کیفیت بالا استفاده کرد. در این میان انتخاب لوله پنج لایه بسیار به این مورد کمک می کند. از طرفی نصب آن نیز راحت است و لوله کش در زمان نصب با مشکل روبرو نمی شود. بعد از انتخاب لوله پنج لایه باید برای در هنگام نصب از لوله و اتصالات پنج لایهدر کنار هم استفاده شود. برای اطلاعات بیشتر در مورد لوله کشی آب با استفاده از روش کلکتوری و لوله پنج لایه به جی پایپ مراجعه نمایید.
    بوشن جوشی
    اتصالاتی آهنی یا با نام انگلیسی FITTING است. بوشن به عنوان رابط ، انشعاب دهنده ، تقسیم کننده ، متصل کننده، تغییر دهنده مسیرحرکت لوله ، کاهنده سایز و انسداد کننده و... برای عبور سیالات مایع و گازی مورد استفاده قرارمی گیرد. بوشن نوعی اتصال که هم به صورت مساوی و هم به صورت تبدیلی می باشد که هر دو سمت آن دارای دنده مادگی است. برای اطلاعات بیشتر در این مورد می توانید به سایت گروه صنعتی آلفا مراجعه کنید.
    بوشن و اتصالات جوشی سفید گالوانیزه ، اتصالات آهنی یا با نام انگلیسی FITTING که به عنوان رابط ، انشعاب دهنده ، تقسیم کننده ، متصل کننده، تغییر دهنده مسیر حرکت لوله ، کاهنده سایز و انسداد کننده و... برای عبور سیالات مایع و گازی مورد استفاده قرارمیگیرد.
    بوشن نوعی اتصال که هم به صورت مساوی و هم به صورت تبدیلی می باشد که هر دو سمت آن دارای دنده مادگی است.
    اتصالات جوشی چیست
    اتصالاتی که برای استفاده در خط لوله باید آنها را به لوله جوش داد.
    انواع اتصالات جوشی
    اتصالات جوشی بر حسب موقعیت قطعات متصل شونده به یکدیگر به صورت زیر دسته بندی می شوند.
    اتصال لب به لب
    اتصال روی هم
    اتصال سپری
    اتصال گوشه گونیا
    اتصال پیشانی

    ReplyDelete